افتتاح اتفاقات برق دهکویه با حضور فرماندار ویژه لارستان
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

 

با حضور مسوولین شهرستان و دهکویه ساختمان اتفاقات برق دهکویه افتتاج شد

به گزارش پسین دهکویه ، همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ، ثمری بخشدار مرکزی ، راسخی معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان ، مهندس دامنکشان رییس شرکت برق ، مهندس اعتمادی فر رییس شرکت گاز ، مهندس رضایی رییس اداره منابع طبیعی ، مهندس طالبی رییس اداره راه و شهرسازی ، دکتر نصر معاون دانشکده علوم پزشکی ، اعضای شورای اسلامی و دهیاری و جمعی از اهالی دهکویه ساختمان اتفاقات برق دهکویه افتتاج گردید .

در این مراسم مهندس دامنکشان رییس شرکت برق لارستان ابتدا گزارش کوتاهی از عملکرد شش ماهه شهریور تا بهمن 95 را به شرح زیر ارایه نموده و گفتند : در شش ماه گذشته در مجموع 42 پروژه در لارستان بهره برداری شده که اتفاقات برق دهکویه یکی از آن هاست که به نیابت از بقیه پروژه ها افتتاح می گردد مجموعا 2 میلیاردو 700 میلیون تومان هزینه شده که شامل 6 طرج روشنایی معابر بوده که در بخش های اوز ، صحرای باغ و مرکزی اجرا شده و علاوه بر اتفاقات برق دهکویه 31 طرح نصب ترانس رفع افت ولتاژ داشته ایم و 4 طرح زیر ساخت .

ایشان افزودند : در راستای دیدگاه شرکت توانیر که مشترکین شهری و روستایی باید از امکانات مشابهی برخوردار باشند با پیگیری انجام گرفته در سال 87 مجوز دفتر اتفاقات برق دهکویه از شرکت توزیع گرفته شد . در پی اعطای این مجوز یک اکیپ در دهکویه مستقر شد تا صرفا بتواند خاموشی های مردم را بتواند رفع کند و قبل از آن مردم باید با لار تماس می گرفتند و با توجه به بعد مسافت  ممکن بود این رفع خاموشی چندین ساعت به طول بینجامد . اتفاقات دهکویه شامل 4 روستای دهکویه ، بریز ، کورده ودنگز می باشد . بعد از استقرار اتفاقات مکان مناسبی نداشتیم دهیاری با ما همکاری نمود و مکانی را در اختیار ما قرار داد که مکان مناسبی نبود . نیت شرکت از افتتاح دفتر اتفاقات این است که کلیه خدمات به مشترکین ارایه گردد . یعنی علاوه بر خدمات رفع خاموشی ها ، اگر کسی قبض المثنی یا انشعاب جدید خواست ، بتواند این خدمات نیز دریافت نماید . در پی رایزنی با دهیاری خوشبختانه دهیاری زمینی به متراژ 289 متر مربع  را که توسط اهالی اهدا شده بود در اختیار ما قرار داد . دریافت پروانه ساخت و اجرای فونداسیون نیز توسط دهیاری انجام شد که برای دریافت پروانه و ساخت فونداسیون مبلغ 100 میلیون تومان از اعتبارات دهیاری هزینه شد . این کار تا پایان شهریور 93 انجام و تحویل ما شد . پس از آن توانستیم مبلغ 239 میلیون تومان از شرکت اعتبار جذب نماییم . که از شهریور 94 استارت خورد و تا کنون ساخته و تجهیز شد . هزینه جاری سالانه این دفتر برای شرکت برق منطقه ای فارس 120 میلیون تومان است یعنی ماهیانه 10 میلیون تومان هزینه جاری دارد که در قبال خدمات رسانی به مردم منطقه عددی نیست و ما باید بیشتر از این ها خدمت کنیم .

مهندس دامنکشان در پایان نیز از دهیاری و شورای اسلامی و پیمان کار طرح که در اجرای این پروژه همکاری داشته اند تشکر و فدردانی به عمل آوردند .    

در این مراسم رنجبری رییس شورای اسلامی به نمایندگی از اهالی دهکویه تشکر از مهندس دامنکشان و پرسنل شرکت برق لارستان که در اجرای این پروژه تلاش داشته اند تشکر نمودند .

    



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 138
بازدید هفته : 254
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 18169
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1